wtorek, 24 maja 2016

Niespodzianka dla Mamy i Taty



Galeria zdjęć
Robiliśmy zdrowe, jaglane ciasteczka dla mamy i taty. Mam nadzieję, że będą pyszne, bo się bardzo napracowaliśmy. Robiliśmy je od serca. Bardzo lubię gotować dla mamy i taty.
Julek
Dzisiaj z okazji Dnia Mamy piekliśmy zdrowe ciasteczka. Składały się z kaszy jaglanej, miodu, bananów i wiórków kokosowych. Najpierw odmierzaliśmy 500 g kaszy jaglanej. Potem tę kaszę blenderowaliśmy, a następnie kroiliśmy banany. Odmierzaliśmy też 150 g wiórków kokosowych. Dodaliśmy łyżeczkę miodu. Gdy już papka była gotowa formowaliśmy z niej kulki. Lubię robić niespodzianki dla Mamy i Taty.
Zosia

Dziś robiliśmy zdrowe ciastka. Z miodu, kokosu i kaszy jaglanej. Robiliśmy to godzinę i 30 min. Było sporo roboty przy ciasteczkach. Na pewno będą pyszne.
Oliwka

Dzisiaj zrobiliśmy ciastka na Dzień Mamy i Taty. Ciastka były z wiórkami kokosa, kaszy jaglanej, banana i miodu. Ciastka  robi się tak: najpierw trzeba ugotować kaszę jaglaną, a potem wsypać do miski. Następnie trzeba pociąć banana, wrzucić do miski i zblenderować dokładnie. Na końcu dodaj miodu i dalej blenderuj.
Igor
Dzisiaj piekliśmy ciasteczka. Składniki to: miód, kasza jaglana, wiórki kokosowe i banany. Kaszę jaglaną dodaliśmy, żeby były zdrowe. Zajęło nam to półtorej godziny. Chciałbym, żeby było więcej okazji dla mamy i taty, bo lubię robić niespodzianki. Mama będzie bardzo ucieszona.
Wojciech

Dzisiaj piekliśmy ciasteczka dla mamy i taty. Ja blenderowałem i robiłem kulki. Później cała klasa sprzątała. Rozmawialiśmy o czołgach. Rozsypały mi się wiórki kokosowe i spadł mi blender.
Wiktor

Dziś zrobiliśmy bananowe ciasteczka. Było bombastycznie. Wszyscy się pobrudzili. Wszystko to robiliśmy w tajemnicy przed mamą.
Wojtek R.
Dzisiaj robiliśmy ciasteczka z kaszy jaglanej. Są bardzo zdrowe. Mam nadzieję, że będą pyszne. Robiliśmy je z okazji Dnia Mamy i Taty. Bardzo lubię zajęcia kuchenne.
Antek

Musiałam przynieść kaszę jaglaną do szkoły. Robiliśmy zdrowe rafaello  z panią Sylwią. Te ciasteczka były z okazji Dnia Rodziców. Jutro będziemy je pakować i robić słoiki. Ciekawe czy się spodobają.
Basia

3 komentarze:

  1. Ciasteczka były fantastyczne i bardzo nam smakowały. Prosimy o więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli tylko będzie taka okazja :) A na stronie przepis, zachęcamy do spróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani Sylwio, filmik prezentujący sposób wykonania ciasteczek pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń