wtorek, 8 marca 2016

Dzień Kobiet...okiem dziewczynek

Dziś jest nasze święto i chłopcy przygotowali dla nas niespodziankę. To była babeczka, która była polana czekoladą. Wyglądała smakowicie. Było mi bardzo miło.
Ola
Dziś jest nasze święto. Chłopcy przygotowali dla nas upominki i śpiewali 100 lat. Najbardziej podobała mi się praca chłopców. Babeczka była czekoladowa i miała piękne serduszko. Podobało mi się też, jak chłopcy śpiewali 100 lat. Chciałabym też im coś przygotować.
Zosia
Dzisiaj jest nasze święto. Dostałyśmy od chłopców babeczki. Jeszcze ich nie możemy zjeść. Dopiero na drugie śniadanie. Ja dostałam od Julka i Maksa.
Oliwka
Dzisiaj jest Dzień Kobiet. Dostałam od Wojtka i Igora babeczkę. Wygląda smakowicie. Zjem ją na przerwie śniadaniowej. Chłopcy zaśpiewali nam Sto lat , a potem wręczyli nam babeczki.
Tosia
Dzisiaj jest Dzień Kobiet. chłopcy przygotowali dla nas prezent. To były babeczki. Czułam się trochę dziwnie. Dostałam ją od Kamila i Filipa.
Basia

1 komentarz:

  1. Gratulację za świetnie przyygotowana imprezę dla chłopaków. Pozdrowienia od klasy 2 d ze Słupska

    OdpowiedzUsuń