poniedziałek, 4 kwietnia 2016

W piątek przyszedł do nas pan Rafał, który jest nurkiem. Pokazał nam prezentację o różnych rybach i rekinach. Pan opowiadał o różnych stworzeniach pod wodą. Było bardzo fajnie. 

W piątek przyjechał do nas nauczyciel nurkowania. Opowiadał o tym, , w jaki sposób nurkowie porozumiewają się pod wodą: jest wszystko ok, zanurzam się, wynurzam się. Miał przygotowaną prezentację gdzie były rozgwiazdy, błazenki, rekiny i inne morskie zwierzęta. Mieliśmy okazję potrzymać wysuszonego rekina brązowego i rozdymkę.

Kuba

W piątek przyszedł do szkoły pan Rafał. Opowiadał o różnych rybach i za dobrą odpowiedź dostawało się nagrodę. Na szczęście udało mi się zdobyć jedną nagrodę.

Szymon
Na początku pan pokazał nam znaki którymi porozumiewają się nurkowie. Później rozmawialiśmy o różnych rybach, m.in. o rekinach. Dostałam dwa obrazki, kartkę z plakatem oraz naklejkę z nurkiem. Było super!

Basia

Przyszedł do nas pan Rafał. Opowiadał o istotach wodnych. Dowiedziałem się, że rozgwiazda żyje. Mogliśmy dotknąć ryby i sprzęt do nurkowania.

Maks

Odwiedził nas pan Rafał, który jest nurkiem. Mówił nam różne ciekawostki o rybach. Opowiadał o rybach, ślimakach i murenach. Spotkanie mi się bardzo podobało.

Ola

W piątek przyszedł do nas pan Rafał. Przyniósł zwierzęta które żyją pod wodą. Opowiedział o rekinach. Były różne konkursy, każdy próbował odgadnąć zagadkę. Za prawidłową odpowiedź dostawaliśmy nagrodę.

Tosia

Przyszedł do nas pan Rafał. Jest nurkiem. Opowiadał o rekinach, murenach, a nawet o ośmiornicy.

Filip

W piątek przyszedł do nas pan Rafał. Opowiadał o różnych rybach. Pan Rafał przyniósł nam zasuszone zwierzęta morskie. Dostaliśmy na koniec naklejki i kolorowanki.

Oliwka

Przyszedł do nas pan Rafał, który jest nurkiem. Jest bardzo doświadczony. Mówił o różnych rybach. Dowiedziałem się wiele o morskich zwierzętach. Było fantastycznie.

Wojtek
W piątek dowiedziałem się ile jest gatunków rekinów - jest ich 362. Pan Rafał pokazał nam znaki którymi nurkowie porozumiewają się pod wodą. Było ekstra, bo przyniósł nam różne ryby. Najbardziej podobał mi się rekin.

Wojciech

Dziś był u nas pan Rafał, nurek. Było super! Opowiadał o płaszczkach , rybach i żółwiach. Pan Rafał nurkował na Malediwach i w Norwegii. Była prezentacja o nurkowaniu i znakach których używa się pod wodą.

Antek

Dzisiaj przyszedł do nas pan Rafał - nurek. Opowiadał nam o różnych rybach, znakach. Mówił różne ciekawostki, np. ile jest gatunków rekinów na świecie, ile żyje gatunków błazenków. Pokazywał nam też znaki, którymi porozumiewa się pod wodą - nurkuję, wypływam, nie mam tlenu, uwaga rekin, Bardzo podobało mi się to spotkanie.

Zosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz